Usługi dodatkowe
Włączenie limitów osobistych
W ramach każdego pakietu dostępnego w HearMe, istnieje możliwość dodatkowego uruchomienia jednego z dwóch limitów. Dzięki wprowadzeniu limitów, firma ma możliwość kontrolować budżet przeznaczony na ten benefit oraz sprawdzać liczę zużytych przez pracowników godzin.
Pierwszy limit to tzw. limit per firma, w ramach którego firma nabywa określoną liczbę godzin do wykorzystania przez wszystkich pracowników w określonym przedziale czasu. W ramach limitu, dokonanie rezerwacji przez jednego z pracowników zmniejsza pulę dostępnych godzin dla pozostałych pracowników.
Drugi limit to tzw. limit per pracownik, w ramach którego firma nabywa określoną liczbę godzin per pracownik do wykorzystania w określonym czasie (np. 35 dni). Rezerwacja wizyty w kolejnym miesiącu możliwa jest dopiero po upływie tego czasu. Okno czasowe liczone jest osobno dla każdej umówionej wizyty i obejmuje czas pomiędzy umówioną wizytą w bieżącym miesiącu a umówioną wizytą w kolejnym miesiącu.
Pierwszy limit to tzw. limit per firma, w ramach którego firma nabywa określoną liczbę godzin do wykorzystania przez wszystkich pracowników w określonym przedziale czasu. W ramach limitu, dokonanie rezerwacji przez jednego z pracowników zmniejsza pulę dostępnych godzin dla pozostałych pracowników.
Drugi limit to tzw. limit per pracownik, w ramach którego firma nabywa określoną liczbę godzin per pracownik do wykorzystania w określonym czasie (np. 35 dni). Rezerwacja wizyty w kolejnym miesiącu możliwa jest dopiero po upływie tego czasu. Okno czasowe liczone jest osobno dla każdej umówionej wizyty i obejmuje czas pomiędzy umówioną wizytą w bieżącym miesiącu a umówioną wizytą w kolejnym miesiącu.
Włączenie HR chat
Usługa HR chat pozwala na anonimowy kontakt pomiędzy pracownikiem korzystającym z aplikacji a jego działem HR. Wiadomość wysłana przez pracownika jest podpisana wygenerowanym przez aplikację HearMe tokenem, który uniemożliwia rozszyfrowanie osoby.
Wiadomość jest wysyłana przez aplikację na adres e-mail podany do kontaktu, na który osoba z działu HR może odpowiedzieć klikając w mailu na przycisk „Odpowiedz”. Otrzymana wiadomość wyświetla się pracownikowi w oknie czatu.
Uruchomienie linków przedłużających
Linki przedłużające pozwalają na co miesięczne przedłużenie subskrypcji w aplikacji. Linki są generowane i wysyłane każdego 1. dnia miesiąca na adres e-mail firmy (Klienta) podany do kontaktu. W przypadku gdy pracownik korzystający z aplikacji nie kliknie w link wraz z początkiem kolejnego miesiąca, a jednocześnie będzie próbował się umówić na wizytę, system poinformuje go, że jego subskrypcja wygasła.
Dostęp do contentu (wkrótce)
Wkrótce pracownicy korzystający z aplikacji będą mieli dostęp do interesujących artykułów i webinarów z obszaru well-beingu, radzenia sobie ze stresem, dietetyki, relacji, relaksacji. Planujemy organizować dla naszych użytkowników również zamknięte warsztaty tematyczne.
Vouchery
Voucher jest kodem generowanym przez system HearMe. Firma może chcieć skorzystać z wygenerowania vouchera i zaoferować go swojemu pracownikowi, kiedy np. wyczerpano już pulę dostępnych godzin zakupionych przez klienta. Pracownik może wtedy wykorzystać dodatkowe godziny (lub godzinę)
Dla klientów, których pracownicy korzystają z voucherów w większym zakresie niż pojedyncze sytuacje, HearMe wystawia tzw. bramkę, która zawiera listę domen firmowych, z których korzystają pracownicy, oraz wystawia stronę, na której należy otrzymany kod wpisać. Po wprowadzeniu kodu oraz e-maila służbowego na koncie użytkownika zapisują się godzinki zapisane w voucherze.
Dla klientów, których pracownicy korzystają z voucherów w większym zakresie niż pojedyncze sytuacje, HearMe wystawia tzw. bramkę, która zawiera listę domen firmowych, z których korzystają pracownicy, oraz wystawia stronę, na której należy otrzymany kod wpisać. Po wprowadzeniu kodu oraz e-maila służbowego na koncie użytkownika zapisują się godzinki zapisane w voucherze.
Dostęp do szerszej puli specjalistów
Jako dodatkową usługę, klient może kupić dla swoich pracowników dostęp do szerszej puli specjalistów oprócz terapeuty. Wśród specjalistów mamy m.in. psychodieteyka, seksuologa, life coacha, executive coacha, coacha finansowego, fizjoterapeutę i wielu innych.
Jak to działa

Wprowadzenie pracowników
Dział HR otrzymuje od nas gotowe materiały, które może wysłać pracownikom: szablony maili, tutoriale, infografiki i link do rejestracji.

Webinar dla pracowników
Webinar prowadzą nasi specjaliści, którzy wyjaśniają w nim m.in., kiedy warto sięgnąć po wsparcie psychologiczne.

Sesje online wideo i chat
Pracownicy tworzą anonimowe konta, wypełniają ankietę i są automatycznie łączeni z najlepszymi dla nich specjalistami.

Po pierwszym miesiącu
Po okresie diagnostycznym siadamy razem z Wami oraz naszymi specjalistami i tworzymy najlepszy plan dla Waszej firmy.