psycholog w trakcie szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej, filozof
Jestem absolwentką studiów magisterskich z psychologii oraz z filozofii. Obecnie uczestniczę w całościowym 4-letnim szkoleniu psychoterapeutycznym w nurcie poznawczo-behawioralnym (szkolenie akredytowane przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej, prowadzone przez Akademię Motywacji i Edukacji). Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
W mojej pracy łączę nastawienie poznawczo-behawioralne z humanistycznym. Staram się podchodzić do każdej osoby w sposób partnerski, indywidualny i holistyczny, uzgadniając z Klientami szczegółowe cele i tempo współpracy, kierując się przy tym aktualną wiedzą naukową. Oprócz tradycyjnych metod poznawczo-behawioralnych, korzystam także z technik uważnościowych oraz z Dialogu Motywującego.
Wychodzę z założenia, że każdy człowiek jest niepowtarzalną jednostką z unikalnym splotem doświadczeń i uwarunkowań. W trakcie współpracy razem z Klientami podejmuję próbę zrozumienia i uporządkowania tych doświadczeń i uwarunkowań, co daje podstawę do dalszej pracy nad bardziej efektywnymi strategiami radzenia sobie z trudnościami, a w konsekwencji powinno prowadzić do bardziej świadomego kierowania własnym życiem i pełniejszego korzystania z własnego potencjału.
Aktualnie prowadzę konsultacje psychologiczne i psychoterapię krótkoterminową dla osób dorosłych oraz pracuję jako psycholog z dziećmi, rodzicami i nauczycielami w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie zajmuję się diagnozą rozwojową oraz środowiskową, a także określam formy pomocy psychologicznej dla dzieci i ich rodzin.
Staram się stale poszerzać wiedzę i kompetencje, uczestnicząc w licznych szkoleniach – zarówno dotyczących technik terapeutycznych, jak i diagnozy psychologicznej. Ukończyłam m.in. szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej, procedury Niebieskich Kart, normy i patologii zachowań seksualnych dzieci i młodzieży, terapii par. Jestem Trenerem Umiejętności Społecznych. Posiadam certyfikaty uprawniające do wykorzystania w praktyce klinicznej m.in. takich narzędzi, jak Skale Inteligencji Stanford-Binet 5 oraz ADOS-2.